Спікерка Форуму ментального здоров'я


🇺🇦 🤝 У Всеукраїнський день психолога фахівчині-психологині зібрались на Регіональний Форум з ментального здоров'я у Ірини Борзової. Метою зустрічі був обмін досвідом, знаннями, техніками та методами, які допоможуть піклуватися про ментальне здоров’я своє та рідних.

💡В якості експертки та спікерки під час одної з панельних дискусій виступила на форумі і я 💃.  Розповідала про досвід втілення інформаційно-освітньої виставки "Ментал Трек" у системі професійної (професійно-технічної) освіти 👫.

👩‍❤️‍👨 Експерти та учасники форуму обговорили та дали поради як зберегти ментальне здоров'я жінки під час війни, як підтримати дитину під час війни та як спілкуватися з військовими і ветеранами, щоб не образити, а допомогти…..

Дякую Ірина Борзова та усій команді за надважливий і актуальний захід! 

З Днем Психолога, колеги і колежанки!