"МЕНТАЛ ТРЕК» – БЕЗПЕЧНО ПО СКЛАДНОМУ КОЛУ

 Напередодні Дня психічного здоров'я з підлітками КЗ "Вінницький технічний ліцей" провели інформаційно освітню виставку "Ментал Трек". 

Це так здорово коли дружиш з людьми майже чверть сторіччя і не втомлюєшся працювати разом!

Методика занурює відвідувачів виставки в тему, спонукає брати активну участь у процесі вивчення питання, бути відкритими і ділитися власним досвідом у пошуку відповідей на важливі питання ментального благополуччя. Жваво, цікаво і неочікувано –  такими словами описують учасники виставку за підсумком її проходження. 

Виставка складається з шести «станцій» - маршруту «Mental Тrek» - своєрідного кола, проходячи яке учасники за допомогою ведучих-фасилітаторів забирають із собою активно засвоєнні базові знання й навички по п’яти тематиках станцій. Кожна станція має свою назву і ключовий меседж. Серед них такі важливі напрямки як наслідки булінгу для ментального благополуччя, єдність психічного і фізичного здоров’я, стигматизація теми психічного здоров’я, різні упередження в темі ментального здоров’я та ін. 

Пройшовши коло «Mental Тrek», молоді люди зрозуміли, що вони не одинокі; усвідомили, наскільки важливо звертатися по допомогу, потрапивши  у стан психічного неблагополуччя; отримали інформацію, куди звертатися, навчилися говорити і розуміти різні аспекти психічного здоров’я. «Mental Тrek» ненав’язливо, але упевнено підштовхує підлітка бути відповідальним за свій вибір, вчинки, бути уважними до себе і близьких, небайдужими і освіченим у такі важливій темі як ментальне здоров’я. 

 Як це було)