Хібукі терапія у Вінниці

Завершення – це лише проміжок між мрією, що звершилася, та новою мрією. 
Завершився проєкт «Хібукі: відкриті обійми». І розпочався новий проєкт "Хібукі терапія".
 У сертифікати зазначено 54 академічних годин, але в мене відчуття, шо опрацьовано набагато більше. І робота в проєкті в статусі сертифікованого тренера триває.

За цим сертифікатом багато клопіткої роботи: теоретичних семінарів, психологічних практикумів, практики роботи з дітками, супервізійних зустрічей. Це була цікава та наснажуюча робота в колі колег та коліжанок, однодумців під супроводом неймовірно талановитих тренерів Dafna Sharon та Вікторія Назаревич 
Дякую ізраїльським колегам за ідею чудової терапевтичної іграшки та допомогу нашим дітям!!! 

Яка цінна іграшка ХІБУКІ я відчула на зустрічах з дітьми.
Тому у мене відчуття, що я по праву отримала кваліфікацію Хібукі-терапевт й мені це подобається.