Передпоказ "Хлібного перемір'я" С. Жадана.

Хлібне перемир'я, театр Садовського. 

...Це історія про літо 2014 року. Перше літо російсько-української війни, літо, мабуть, найбільш жорстоке і криваве, коли відбувалися найбільші бої. Про той момент, коли у липні було оголошено перше перемир’я. Воно проходило під знаком, що треба збирати врожай, і тому називалося «хлібним». Але та сторона використала його на свою користь – підтягувала сили, з росії заїжджало озброєння. Це був дуже дивний момент, коли була ілюзія, що війну можна швидко закінчити, і що Україна поверне контроль над тими неконтрольованими територіями. Так не сталося.

Соціальна драма получилась в Жадана, зазначають критики. На мій погляд ця історія на сцені видалась мені сумною і кумедною, дуже іронічною та емоційною водночас. Тут про війну. Про заручників обставин. Про підозрілість. Про життя і смерть. Про необхідне перемир'я. 

Цікавий погляд режисера на п'єсу. Декорації, костюми, музичний супровід, гра акторів (хоча головний герой на мій погляд перегравав 😡 ) та їх неймовірні репліки (забагато недоречної нецензурної лайки), неймовірна кількість алкоголю - ефектно, але залишився брудний осад 🤗. Гідна українська мова у виконанні харківських акторів, хоча події відбуваються на сході. Де східний колорит української мови ?!)(
Можливо у виконанні вінницького складу труппи будуть інші враження.... 

Шкода, що Какарькіна на сцені не бачила...